1. Zrzuć łańcuch na największą koronkę z tyłu i najmniejszą z przodu.
2. Odkręć śrubę mocującą linkę. Przy lewej manetce odkręć śrubę regulacyjną o około 2 obroty.
3. Ustaw przerzutkę tak, aby zewnętrzna blacha prowadnicy była równolegle do dużej tarczy suportu i około 2 - 3 mm nad nią.
4. Na korpusie przerzutki znajdują się śrubki L i H, którymi reguluje się zakres jej pracy. Śrubą (L) wyreguluj przerzutkę tak żeby wewnętrzna blacha prowadnicy była oddalona od łańcucha o około 1mm (im mniej tym lepiej, ale tak aby łańcuch o nią nie ocierał).
5. Naciągnij mocno linkę, odciągnij lekko prowadnicę przerzutki (wyeliminuje to luzy linki) dokręć śrubę mocującą linkę.
6. Przerzuć przy pomocy manetki łańcuch na środkową tarczę i z powrotem na małą. Jeżeli łańcuch nie chce wskoczyć na środkową tarcze wykręć o pół obrotu śrubę (L), jeżeli natomiast podczas przerzucania na mniejszą łańcuch spada między suport a ramę wkręć ją. Czynności te powtarzaj do momentu kiedy łańcuch daje się płynnie przerzucać.
7. Zrzuć łańcuch na najmniejszą zębatkę z tyłu największą z przodu.
8. Wyreguluj zakres śrubą (H) tak aby zewnętrzna blacha prowadnicy była jak najbardziej zbliżona do łańcucha. Analogicznie jak wyżej wkręcając śrubę zmniejsza się, a wykręcając zwiększa się zakres pracy przerzutki.
9. Dokładnej regulacji dokonaj podczas jazdy przy pomocy pokrętła w manetce. Wkręcając pokrętło spowodujesz, że prowadnica przesunie się w kierunku ramy, gdy je wykręcisz prowadnica przesunie się na zewnątrz.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach