Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Zaby_Stara
PostWysłany: Wto 23:21, 22 Sty 2008    Temat postu:

Taka spóźniona odpowiedz... ;P nie próbuj docinać spręzyn;]
NS
PostWysłany: Śro 16:43, 05 Gru 2007    Temat postu:

Tak trzeba dac podkladki (pod sprezyna tam ponizej oparcia sprezyny )mozesz je zrobic samemu np z plastiku (rory plastykowej np. rorki od wody)Jezeli masz teraz 130mm skoku to uda ci sie max zrobic z niego 100mm skoku(ale jest to ciezkie na normalnych sprezynach ,poniewaz trzeba je scisnac ponad 30mm)ale z 110mm skoku nie ma az takiego problemu a i tlumienie trzeba wzmocnic (gesciejszy olej)bo amor mocniej wybija. Pozdro
Dafi
PostWysłany: Wto 23:38, 04 Gru 2007    Temat postu:

a tak z czystej ciekawości pytanko (kiedyś coś tam widziałem, ale już nie pamiętam i nie chce mi sie tego szukać (musze wam jakieś pytania zadać bo forum umiera Snakeman )):

jak zrobić żeby w duro było mniej skoku? Trzeba jakies podkładki dać, jo? Z czego najlepiej zeby były? jak duże? gdzie je dać? ;] coś jeszcze trzeba uwzględnić? Jak to wpływa na prace i sztywność amora?
Zaby_Stara
PostWysłany: Czw 20:14, 30 Sie 2007    Temat postu:

Widzialem Krzysiu te obrazki częsci duro przed kupnem epicona (epikona tez wtedy widziałem bez wdzianka:D) i to troche ułatwiło mi wybor amorka, całkiem spoko to ukazali, mozna skumac jak on dziala, na stronie marcoka takich rzeczy sie nie zobaczy:P

P.S. chyba bede musiał ustawic epicona na 100mm (dotychczas 120mm) bo na mojej ramce jest chyba nieco za plasko i to moze byc jeden z powodow wycierania sie anody (za duze naciski na tuleje), zmulone jest pierwsze 20mm skoku.... a dalej wszystko ok.Pozdro
NS
PostWysłany: Śro 23:11, 22 Sie 2007    Temat postu:

Budowa duro 2006r Smile
http://www.srsuntour-cycling.com/SID=sidd23de27526de6d7608fc2cf563fc7/index.php?screen=sh.detail&tnid=132
(na dole "Exploded view.pdf")
wiki_ng
PostWysłany: Wto 11:39, 07 Sie 2007    Temat postu:

taaa ja swojego RST omega smaruje specjalistyczną Rolling eyes mieszaniną smaru łożyskowego i oleju do przekładni 2 man down i chyba dzięki temu nadal działa i żre nierówności jak wsciekła krowa.

Kto smaruje ten jedzie!
pozdro Super
Dafi
PostWysłany: Pon 22:25, 06 Sie 2007    Temat postu:

aaaa ;]
Zaby_Stara
PostWysłany: Pon 12:36, 06 Sie 2007    Temat postu:

Dafi, Twoj sutour jakis olej ma (Twoj tez ale on sluzy do tlumienia i nie smaruje), tak jak i inne amorki, ale jesli nie medziesz go regularnie smarowal to nie za dlugo bedziesz sie cieszył jego dunamiczną pracą. pozniej bedzie zmulony i nie bedzie wybieral malych nierownosci, ja swojego zalalem olejem i sam sie smaruje, a Ty masz do smarowania smar, ktory po jakims czasie niestety zniknie ;/ pozdro
Dafi
PostWysłany: Nie 23:42, 05 Sie 2007    Temat postu:

ja tam swojego nie bede tuningował Very Happy Mi chodzi wspaniale i jest git Very HappyVery Happy A co do oleju to suntour ma chyba jakiś swój olej, nie?
Dafi
PostWysłany: Wto 22:43, 19 Cze 2007    Temat postu:

hmm... po co dałeś ten sam post tu i w "Wasz Sprzęt"? Very Happy Dwa razy większe szanse, że ktoś odpisze? Very Happy
rafal.
PostWysłany: Wto 22:01, 19 Cze 2007    Temat postu:

czesc. bede sobie niedlugo skladal rowerek. kupie rame dartmoor street style. z tego co wiem to do takiej ramy powinno sie dac przedni widelec o skoku 100 ale widzialem duzo takich rowerow z wiekszym skokiem. ja bym chcial dac 160 ale nie wiem czy to czegos nie zmieni. bedzie gozej niz na 100 czy lepiej????odp
Zaby_Stara
PostWysłany: Czw 0:15, 19 Kwi 2007    Temat postu:

No to tak... wymienilismy olej..... na olej wazelinowy;> bardzo rzadki (jak woda;]) Odkrecilem korek regulacji naprezenia wstepn. i srube od spoduk, wyciągnąłem górą tłumik (zatyka go od góry korek regulacji, ale po jego wykreceniu nie trzyma juz tłumika, uszczelnia go tylko jak jest wkrecony w koronę... to trzeba zobaczyc;]), trzeba uwazac by nie wylac oleju, zlalismy olej do kubka po nutelli;] strzykawką odmierzylismy ile go tam było i zamiast tego wlalismy wazelinowy... mozna sie z durem pobawic, prosta konstrukcja ale z mozliwosciami ;D


LFC mowi ze jest róznica ale bardzo mała ja tez ją ledwo zauwazyłem ale jest... jak LFC bedzie chiał to w majówkę pobawie sie z tłokiem tłumika, nie przewiduje wyciągania pierscienia z tworzywa z tłoka (uszczelka plastikowa), bo zmniejszy i tłumienie powrotu ale tez kompresji... czego nie chcemy;] ew. zmiany z samym tłumieniem powrotu, ale najpierw trzeba je "obadać" a jak sie juz pobawie, to wszystko tu opisze;] Super
Zaby_Stara
PostWysłany: Pią 23:15, 13 Kwi 2007    Temat postu:

LFC powiedział mi ze ma jakis olej 5W ale silnikowy i nie wiem czy mozna go uzyć, mysle ze da rade ale czy tak do konca? Razz
NS
PostWysłany: Pią 18:06, 13 Kwi 2007    Temat postu:

Ja mam Castrol SAE 10W wydaje mi sie ze bedzie za gesty powinien byc Castrol SAE 5W.Koszt takiego to ok 28zł za 0,5l (Zaby_Stara na PG kupisz taki olej w tym sklepie z czesciami do motorow)
Zaby_Stara
PostWysłany: Czw 22:52, 12 Kwi 2007    Temat postu:

a wiec tak jest z tym tłumikiem duracza. To nie jest otwarta kąpiel olejowa, jest to w pełni rozbieralny kartridź olejowy, mówiłem juz LFCokainowi ze najperw wymienimy olejek i tu prośba do NS'a, naszego Wujka kochanego;] słyszałem ze masz ciut oleju na zbycie;] Jesli to nic nie da to sprobujemy go przerobić (docinanie elastomera nie wchodzi w grę, bo na tym gestym oleju juz sie zdarzało Ozikowi go dobic prawie do konca) raczej nie przerobimy go na otwartą kąpiel, bo jeszcze nie bedzie szczelny i co wtedy;] ew. narobimy pare szczelin w tłoku i tyle.
Pozdro!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.