Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum KOŚCIERZYNA-dirt street dh fr -forum dla rowerowych maniaków Strona Główna
»
Warsztat
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Uwaga!
----------------
Witam na bikejumping.fora.pl
Wasze uwagi...
Bike'erzy
----------------
Wasz sprzęt
Typ jazdy...
Miejscówy
Wasze tricki ;]
To co lubimy najbardziej- gleby
Filmy i foty
Trial
BMX
Warsztat
Nauka tricków
Sprzętownia
Linki
Modyfikacje
Wycieczkowcy, zwolennicy XC
----------------
Wasze trasy, wycieczki
Nasze miasto- Kościerzyna
Wasze rowery
Dla zawodowych kolarzy- Faterk:D (wujas wypowiedz się:) )
----------------
Imprezy, zawody
Sprzęt
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Hyde Park
----------------
Co jest grane?
MOTO
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Le00nn
Wysłany: Czw 17:13, 26 Paź 2006
Temat postu:
He he
Super Tipsy i bardzo profesjonalnie napisane
Na pewno się komuś przydadzą
Good job
NS
Wysłany: Czw 13:41, 26 Paź 2006
Temat postu: Gdy złapiesz gumę.
Jeśli masz łatki można na miejscu dętkę naprawić, ale lepiej i szybciej wymienić ja na nową (zwłaszcza jak pada deszcz lub tną komary). Dodatkowa dętka, pompka i łyżki do opon nie zajmą wiele miejsca, a przydać się naprawdę mogą. Jak już to wszystko masz śmiało możesz brać się do pracy:
1. Rozepnij hamulec (w przypadku hamulca tarczowego nie czytaj tego punktu!!). Umożliwi to zdjęcie koła.
2. Jeżeli wymieniasz dętkę w tylnim kole zrzuć łańcuch na najmniejszy tryb kasety.
3. Zwolnij zacisk piasty (to ta dźwignia, która mocuje koło do roweru) i odciągając tylną przerzutkę do tyłu wysuń koło do przodu. Najwygodniej jest gdy staniesz za rowerem. Oczywiście z przednim kołem nie ma tyle zabawy.
4. Gdy koło rozłączy się z rowerem można przystąpić do sedna sprawy. Przy pomocy łyżki do opon podważ krawędź opony i przesuwając łyżką po obręczy zsuń z niej oponę. Wystarczy to zrobić z jednej strony. Teraz można wyjąć ze środka dętkę. Jeżeli nie posiadasz łyżki możesz posłużyć się płaskim śrubokrętem, ale istnieje duże prawdopodobieństwo mocniejszego uszkodzenia dętki, a nawet obręczy.
5. Jeżeli naprawiasz dętkę na miejscu, to napompuj ją i zlokalizuj dziurę (przy pomocy słuchu lub najlepiej włóż ja do wody). Po znalezieniu nieszczelności przetrzyj to miejsce papierem ściernym i nałóż na nie warstwę kleju (papier i klej znajdują się w komplecie z łatkami). Odczekaj kilkanaście sekund. Odklej srebrną folię z łatki. Przyłóż łatkę do posmarowanego miejsca i dociskaj ją przez kilka minut.
6. Naprawioną dętkę włóż do opony(możesz sobie to ułatwić delikatnie napompowując dętkę) zaczynając od umieszczenia zaworu w otworze obręczy.
7. Załóż oponę na obręcz. Po założeniu opony napompuj dętkę do odpowiedniego ciśnienia.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin