Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum KOŚCIERZYNA-dirt street dh fr -forum dla rowerowych maniaków Strona Główna
»
Warsztat
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Uwaga!
----------------
Witam na bikejumping.fora.pl
Wasze uwagi...
Bike'erzy
----------------
Wasz sprzęt
Typ jazdy...
Miejscówy
Wasze tricki ;]
To co lubimy najbardziej- gleby
Filmy i foty
Trial
BMX
Warsztat
Nauka tricków
Sprzętownia
Linki
Modyfikacje
Wycieczkowcy, zwolennicy XC
----------------
Wasze trasy, wycieczki
Nasze miasto- Kościerzyna
Wasze rowery
Dla zawodowych kolarzy- Faterk:D (wujas wypowiedz się:) )
----------------
Imprezy, zawody
Sprzęt
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Hyde Park
----------------
Co jest grane?
MOTO
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
NS
Wysłany: Czw 12:56, 26 Paź 2006
Temat postu: Montaż i regulacja hamulców V- brake.
1. Nasmaruj piwoty smarem.
2. Przykręć ramiona hamulca pamiętając o podłożeniu podkładek pod śruby mocujące. Na ramieniu hamulca (od wewnętrznej strony) znajduje się trzpień, który należy umieścić w środkowym otworku obok piwotów (w ramie i widelcu).
3. Teraz można przejść do samej regulacji. W dźwigni hamulcowej należy odkręcić o 1,5 do 2 obrotów śrubę regulacyjną (tę, z której wychodzi linka).
4. Ustawienie klocków jest jedną z najistotniejszych rzeczy podczas regulacji. Klocki należy ustawić tak aby przylegały do środka obręczy jak największą powierzchnią. Dobrze jest żeby przednia część klocka była bliżej obręczy niż tylna. W tym celu można na tylną jego część założyć gumkę recepturkę lub coś podłożyć pomiędzy klocek, a obręcz. Po ustawieniu klocka należy je mocno przykręcić przy pomocy śruby i czterech specjalnych podkładek (2 szersze i 2 węższe).
UWAGA! Zwróć uwagę, czy klocki podczas hamowania nie będą ocierały o oponę i czy nie będą dotykały obręczy zbyt nisko.
5. Dociśnij oba ramiona hamulca do obręczy i delikatnie przykręć linkę śrubą mocującą (w górnej części ramienia). Lekko naciskamy klamkę hamulca, aby linka wysunęła się o około 1mm i dokręć mocno śrubę.
6. Naciśnij dźwignię hamulca i obserwuj, czy ramiona jednakowo się przemieszczają, a klocki jednocześnie dotykają obręczy. Jeżeli jeden z klocków szybciej dotyka obręczy to należy w przeciwnym ramieniu
odkręcić o 0,5 do 1 obrotu śrubę napinającą sprężynę (mała śrubka u dołu ramienia). Bardzo ważne jest, aby nie kręcić śrubką tylko jednego ramienia.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin