Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum KOŚCIERZYNA-dirt street dh fr -forum dla rowerowych maniaków Strona Główna
»
MOTO
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Uwaga!
----------------
Witam na bikejumping.fora.pl
Wasze uwagi...
Bike'erzy
----------------
Wasz sprzęt
Typ jazdy...
Miejscówy
Wasze tricki ;]
To co lubimy najbardziej- gleby
Filmy i foty
Trial
BMX
Warsztat
Nauka tricków
Sprzętownia
Linki
Modyfikacje
Wycieczkowcy, zwolennicy XC
----------------
Wasze trasy, wycieczki
Nasze miasto- Kościerzyna
Wasze rowery
Dla zawodowych kolarzy- Faterk:D (wujas wypowiedz się:) )
----------------
Imprezy, zawody
Sprzęt
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Hyde Park
----------------
Co jest grane?
MOTO
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
NS
Wysłany: Sob 14:56, 24 Mar 2007
Temat postu:
Dla milosnikow tuningu BMW
http://www.hartge.de/html/indexuk.html
Le00nn
Wysłany: Pią 23:23, 23 Mar 2007
Temat postu: Nowe BMW M3, a właściwie nowe serce :D
BMW 3 wszyscy już znają, więc pomińmy milczeniem detale M3, a skoncentrujmy uwagę na nowej jednostce napędowej
Nowy 8-cylindrowy silnik powstał po odjęciu z 10-cylindrowej jednostki BMW M5/M6 dwóch cylindrów, a początkowe obawy o legendarne wyważenie każdej "emki" ustąpiły całkowicie, bo okazało się, że nowe serce mimo dołożenia dwóch cylindrów jest lżejsze od poprzedniej 6-cylindrowej wersji M3 (i to o 15 kg)! Aluminiowy silnik waży tylko 202 kg, dzięki zastosowaniu znanego już systemu VANOS przy pojemności 4 litrów rozwija moc 420 KM i dysponuje momentem obrotowym na poziomie 400 Nm. Jeszcze bardziej imponująca jest jego zdolność wkręcania się na obroty, ponieważ zapłon ocinany jest dopiero przy 8300 obr./min., ale bez obaw - 85% maksymalnej wartości momentu dostępna jest już od 2000 obr./min. Wydaje się, że w pojedynku z największym konkurentem, czyli Audi RS4 - to BMW będzie rozdawać karty.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin