Autor |
Wiadomość |
Zaby_Stara
Nie ma nic innego do roboty
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: K-Town
|
|
Tuning epicona da :P |
|
epicon ma konstrukcje podobną do axona;] wiec dodałem progresywne tłumienie dobicia w prawej goleni i nazwałem te pierdólki co nabazgrałem, Krzysiu mi sie zdaje ze to jednak bedzie dzałać
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:35, 12 Kwi 2007 |
|
|
|
|
NS
Uzależniony
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Slabo to widze ale trenuj dalej dziwi mnie jedno ze lubisz sobie tak utrudniac zycie takimi pomyslami ,czemu nie zrobisz otwartej kapieli takiej jaka jest w Bomberach (proste ,sprawdzone i dziala)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:22, 13 Kwi 2007 |
|
|
Zaby_Stara
Nie ma nic innego do roboty
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: K-Town
|
|
|
|
skomplifikowywowywanie jest piekne... ja mysle ze bedzie działac;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:16, 13 Kwi 2007 |
|
|
NS
Uzależniony
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
jak tam modyfikacje twojego amorka "Zaby_Stara"??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:16, 04 Sie 2007 |
|
|
Zaby_Stara
Nie ma nic innego do roboty
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: K-Town
|
|
|
|
niestety Krzysiu nie mam kiedy tego zrobic, prawdopodobnie zimą, bo to jest przynajmniej pare dni roboty, a latem rower musi jezdzic i koniec ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:27, 05 Sie 2007 |
|
|
Zaby_Stara
Nie ma nic innego do roboty
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: K-Town
|
|
|
|
Przyznam sie, że z powyższego tuningu miałem tylko czas zalać go wewnątrz olejem i wymienic olej w samym tłumiku;/ (i zmienilem skok na 100mm) ale olej (silnikowy;]) jesto o wiele lepszy od tradycyjnego smaru (ja uzywalem dotychczas finish line'a z teflonem) poniewaz nie wycieka tak przez uszczelki kurzowe i jest tam gdzie powinien i smaruje, amorek działa o wiele lepiej niz na smarze (jak na amorek powietrzny... oczywiście
Pozdro!
P.S. reszte tuningu moze i zrobie a moze i nie ale jak zrobie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:12, 14 Lut 2008 |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|